Friday, May 7, 2010

Some Useful Irish Phrases

Tá leabhar agam.:
I have a book.

Tá deoch agat.:
You have a drink.

Tá ríomhaire aige.:
He has a computer.


Bhí páiste aici.:
She had a child.


Dia duit:
God to you.

Dia's Muire duit:
God and Mary to you.

Cén chaoi a bhfuil tú?:
How are you?

Tá mé go maith:
I am good.

Tá mé go hiontach:
I am wonderful.

Tá mé go dona:
I am fine.
Tá mé tinn:
I am fine.
Tá tinneas cinn orm:
I am fine.
Tá tuirse orm:
I am fine.
Le do thoil, saor mé:
I am fine.


Ma's é do thoil é:
Please.
Le do thoil:
Please.
Dia le do thoil:
Please.

Le do thoil, le haghaidh an grá Dia:
Please.


Go raibh maith agat:
Thank you.
Stad, ag bualadh liom:
Thank you.

Tá fáilte romhat:
You're welcome.


Ná habair é:
Don't mention it.

Dia linn:
God bless you.
Buíochas le Dia:
Thank God.

Bí ciúin:
Be quiet.


Is cuma liom:
I don't care.

Maith go leor:
Perfect.

No comments:

Post a Comment